人気ブログランキング | 話題のタグを見る

「僕の弟を紹介します」と「I want to introduce my brother」

「僕の弟を紹介します」と「I want to introduce my brother」_e0081080_12541429.jpg
彼の名前はガス君。オイラのホストブラザーです♪特技はいつでもオナラする事とオイラのI-podを盗む事です(笑)
オイラよりも高いテンション芸を持っています。毎朝、バターを自分のおでこに塗ったり、顔をスープを付けようと試みます。

ちょっと想像を超えちゃってますよ…。

オイラ達は夕方からやってる”パワーレンジャー”を毎日一緒に見る約束をしてるんだけど…彼は毎回の如く、見てる途中で母親に部屋に取れ戻されます…。毎度の事ながら、宿題を片付けてないんすよね(汗)
ま、かなりうるさい奴っすけど、憎めない性格してます♪

オイラは弟がいないので…なんだかんだ楽しいっす♪それに彼がいっつも母親に怒られてるから…英語でのお説教もかなり覚えさせて頂いてます(笑)
今日は一日中、2人で遊んでました♪オイラはかなり疲れたけど…彼はへっちゃらみたいです。

オイラ勝てねっす…つーか、誰もコイツに勝てねーっす…。
「僕の弟を紹介します」と「I want to introduce my brother」_e0081080_12552766.jpg


----------------------------------------------------------------------------------------

His name is Gus! He is my host brother. His professional skil is to release wind (fart) every time and snatch my I-pod! He is more energetic than me. For example, when I have breakfast with him, he always puts butter on his forehead and tries to get his face in soup.

It's beyond my imagination.

I have an appointment to watch "Power Rangers" with him every early-evening. But he often leaves in the middle. Because he still has to complete his homework, so his mother take him to his room. He is noisy but lovable. I don't have any younger brother, sometimes I think of him as a real brother!
So I'm very happy. In addition, I learn a lot of `scolding jargons` in English from him. since He is scolded by his mother everyday!! I hear and pick it up.(Ah-ha)

I played with him all day long. I got tired but He was not exhausted.

He gave me no chance....

…Noboby can beat him.

by tamateboxgold | 2008-02-28 12:55 | フィジー生活 (2008.1~)

<< 「フィジーのマクドナルド」と「... 「学校についてっすよ~」と「A... >>